ماژول فروشگاه

فایلهای مرتبط

فروشگاه 7 

ماژول فروشگاه

 

کاربرد: این ماژول امکان سفارش محصولات و پرداخت هزینه آن را بصورت آنلاین فراهم می‌کند، یعنی از طریق ماژول محصولات ابتدا مشخصات محصولات به‌همراه قیمت آنها در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شود، سپس از طریق امکانی که ماژول اعضا فراهم می‌سازد، کاربران برای اینکه مشخصات شخصی آنها در بانک اطلاعاتی ثبت گردد در پورتال، عضو می‌شوند و در نهایت از طریق امکانات ارائه‌شده در ماژول سفارش و پرداخت آنلاین، محصولات موردنظر خود را سفارش داده و می‌توانند هزینه آن را به روش‌های مختلف همچون پرداخت آنلاین و فیش بانکی پرداخت نمایند که پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکهای پارسیان، سامان و ملت صورت می‌گیرد.

 

  امکانات

 

  •  سفارش کالا با استفاده از سبد خرید 
  • ارسال پیش‌فاکتور به پست‌الکترونیک کاربر پس از ثبت سفارش 
  • نگهداری اطلاعات سفارش‌های کاربر 
  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکهای پارسیان و سامان 
  • دریافت اطلاعات مربوط به فیش بانکی پرداختی کاربر 
  • دریافت آدرس کاربر برای ارسال کالا 
  • گزارش‌گیری از خرید اعضا و محصولات پرفروش  

 

  برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین در پورتال علاوه بر این ماژول، ماژول‌های محصولات و اعضا نیز موردنیاز است.

 

 

روش استفاده از ماژول فروشگاه:

 

میتوان روی شکل مربوط به ماژول فروشگاه در صفحه نخست سمپا کلیک کرد یا اینکه از منوی سمت راست در سمپا استفاده نمود.

 

فروشگاه 1

 

فهرست سفارش‌ها:

 

در اين قسمت میتوان فهرست سفارش‌های اعضا را مشاهده کرد و سفارش‌ها را بر اساس وضعیت پرداخت یا تاریخ سفارش آن، جستجو نمود.

 

 فروشگاه 2

 

bullet A شامل: در این قسمت جستجوی سفارش‌ها یا اعضا را بر اساس عبارتی از مشخصات کاربر یا سفارش انجام می‌دهیم.
bullet B نحوه نمایش تاریخ: دراین قسمت نحوه نمایش تاریخ را بر اساس شمسی یا میلادی برای جستجوی سفارش‌ها انتخاب می‌کنیم.
bullet C تعیین محدوده تاریخ: در این قسمت محدوده زمانی را برای مشاهده سفارش‌های مربوط به آن محدوده انتخاب می‌کنیم.
bullet D وضعیت پرداخت: از طریق این گزینه سفارش‌ها را بر اساس وضعیت پرداخت و تایید یا عدم‌تایید اطلاعات پرداخت آن، جستجو می‌کنیم.
bullet E وضعیت: از طریق این گزینه سفارش‌ها را بر اساس وضعیت سفارش و نتیجه بررسی آن، جستجو می‌کنیم.
bullet F حذف: برای حذف یک سفارش، آن را انتخاب و روی این گزینه کلیک می‌کنیم.
bullet G خروجی بصورت Excel: از طریق این گزینه میتوان گزارشی را بر اساس سفارش و مشخصات کاربر و تاریخ سفارش و... بصورت فایل Excel تهیه نمود.
bullet H کاربر: در این قسمت میتوان مشخصات کاربری که سفارشی را در سایت ثبت کرده است، مشاهده نمود.

 

هر کاربری برای ثبت سفارش و خرید آنلاین، ابتدا باید از طریق کادر اعضا در سایت ثبت‌نام کند و مشخصاتش را وارد نماید.

 

bullet Iجزئیات سفارش: در این قسمت میتوان جزئیات سفارش کاربر و اطلاعات پرداخت مربوط به آن سفارش را مشاهده کرد و پس از بررسی سفارش، وضعیت آن را مشخص نمود. 

 

فروشگاه 3
bullet A وضعیت: از طریق این گزینه وضعیت سفارش را پس از مشاهده آن، مشخص می‌کنیم. 
bullet B شناسه کاربر: دراین قسمت شناسه و پست‌الکترونیکی کاربری که سفارش را ثبت کرده، مشاهده می‌شود.
bullet C مشخصات سفارش: در این قسمت مبلغ سفارش و نحوه ارسال و هزینه‌های مربوط به آن و مبلغ کل سفارش مشاهده می‌شود.
bullet D شرح: در این قسمت اطلاعات مربوط به آدرس و تلفن محل تحویل کالا که کاربر در سایت وارد کرده است، ثبت می‌شود.
bullet E اطلاعات پرداخت: در این قسمت اطلاعات مربوط به پرداخت سفارش کالا از طریق بانک که کاربر در سایت وارد کرده است، ثبت می‌شود.
bullet F سفارش‌ها: در این قسمت سفارش‌های کاربر و تعداد آن قابل‌مشاهده است و میتوان سفارش‌های دیگری را نیز اضافه نمود.
bullet G ذخیره: از طریق این گزینه اطلاعات مربوط به سفارش و تغییرات آن را ذخیره می‌کنیم.
bullet H حذف: از طریق این گزینه سفارش را حذف می‌کنیم.
bullet I ارسال پیش‌فاکتور: از طریق این گزینه میتوان پیش‌فاکتور مربوط به سفارش را به کاربر سایت ارسال نمود.

 

 

درج هزینه‌های مربوط به تحویل کالا درمحل و شماره‌حساب و بانک‌های واریز وجه، توسط شرکت رادکام انجام می‌گیرد.

 

محصولات پرفروش:

 

از طریق این گزینه میتوان لیست محصولات پرفروش را بر اساس گروه محصولات یا تاریخ سفارش آن جستجو کرد.

 

فروشگاه 4

bullet A گروه: در این قسمت گروه محصولات را برای مشاهده تعداد فروش آن، انتخاب می‌کنیم. 
bullet B تاریخ: در این قسمت محدوده زمانی را برای مشاهده سفارش‌های گروهی از محصولات انتخاب می‌کنیم.
bullet C تعداد: در این قسمت تعداد سفارش‌های گروهی از محصولات را برای نمایش، مشخص می‌کنیم.

 

گزارش خرید اعضا:

 

از طریق این گزینه میتوان فهرست اعضای سایت را که ثبت سفارش انجام داده‌اند، مشاهده و گزارشی از تعداد خرید آنها بر اساس تاریخ تهیه نمود.

 

bullet A شامل: در این قسمت میتوان کاربر را بر اساس عبارتی از نام یا شناسه کاربری جستجو نمود. 
bullet B تاریخ: در این قسمت محدوده زمانی را برای مشاهده فهرست کاربرانی که ثبت سفارش انجام داده‌اند، انتخاب می‌کنیم.
bullet C انتخاب عضو: در این قسمت میتوان عضوی از سایت را برای مشاهده سفارش‌های آن عضو انتخاب نمود.

 

چگونگی نمایش فروشگاه در سایت:

 

کادرهای مربوط به مراحل ثبت‌سفارش، سبد خرید و پرداخت آنلاین توسط شرکت رادکام در صفحه جزئیات محصولات درسایت قرار داده می‌شود.

 

فروشگاه 6

آخرین بروزرسانی
۴ مرداد ۱۳۹۳ 
تعداد کلیک
۳,۹۰۱

ارسال نظر

ابوالفضل ممتازی
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۳۶
0
0
0

با سلام و خسته نباشید لطفا قیمت ماژول سفارش کالا اعلام بفرمائید؟ باتشکر


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید