ماژول درخواست همکاری (استخدام)

فایلهای مرتبط

 استخدام 8

 ماژول درخواست همکاری (استخدام)

 

کاربرد: برای مدیریت بخش استخدام پورتال یک سازمان میتوان از این ماژول استفاده نمود. در این ماژول از طریق یک فرم‌الکترونیکی، اطلاعات عمومی مربوط به متقاضی بصورت جداگانه دریافت می‌گردد و سپس رزومه فرد بصورت فرمت.pdf یا .doc دریافت می‌شود و در نهایت تمام اطلاعات در بانک اطلاعاتی ذخیره می‌گردد.

در بانک اطلاعاتی امکاناتی مانند جستجو، مرتب‌سازی برحسب رزومه، جنسیت، زمینه همکاری و مدرک تحصیلی درنظر گرفته شده است.

 

روش استفاده از ماژول استخدام:

 

میتوان روی شکل مربوط به ماژول درخواست همکاری (استخدام) در صفحه نخست سمپا کلیک کرد یا اینکه از منوی سمت راست در سمپا استفاده نمود.

 

استخدام 1

 

فهرست درخواست‌ها:

 

از طریق این گزینه میتوان فهرست در خواست‌های همکاری را مشاهده یا جستجو کرد و از آنها گزارش تهیه نمود.

 

 استخدام 2

 

bullet A حذف: برای حذف یک رزومه، آن را انتخاب و روی این گزینه کلیک می‌کنیم.
bullet B خروجی بصورت  Excel: از طریق این گزینه میتوان از فهرست درخواستهای استخدام و مشخصات آنها گزارشی را بصورت Excel تهیه نمود.
bullet C جستجو: در این قسمت میتوان درخواست‌ها را بر اساس وارد نمودن عبارتی از آن، مانند نام و نام‌خانوادگی و... جستجو نمود.
bullet D جنسیت: از طریق این گزینه میتوان در خواست‌ها را بر اساس جنسیت افراد جستجو نمود.
bullet E زمینه‌های همکاری: از طریق این گزینه میتوان درخواست‌ها را بر اساس زمینه‌های همکاری جستجو نمود.
bullet F رشته‌های تحصیلی: از طریق این گزینه میتوان درخواست‌ها را بر اساس رشته‌های تحصیلی افراد جستجو نمود.
bullet G دارای رزومه: با انتخاب این گزینه میتوان درخواست‌هایی که علاوه بر فرم استخدام رزومه خود را نیز ارسال کرده‌اند، جستجو نمود.
bullet H چاپ: از طریق این گزینه میتوان فرم درخواست هر شخص را در صفحه جداگانه‌ای مشاهده و چاپ نمود.
bullet I بازیابی رزومه: از طریق این گزینه میتوان رزومه ارسالی از طرف درخواست‌کننده را مشاهده نمود.

 

دریافت‌کنندگان درخواست‌ها:

 

در این قسمت میتوان اطلاعات افرادی را برای دریافت درخواست‌ها از طریق پست‌الکترونیکی وارد نمود.

 

استخدام 3

bullet Aنام : در این قسمت نام دریافت‌کننده درخواست‌ها را وارد می‌نماییم. 
bullet B نام‌خانوادگی : در این قسمت نام‌خانوادگی دریافت‌کننده درخواست‌ها را وارد می‌نماییم.
bullet C آدرس پست‌الکترونیک : در این قسمت آدرس پست‌الکترونیک دریافت‌‌کننده درخواست‌ها را وارد می‌کنیم تا بتواند درخواست‌ها را از طریق پست‌الکترونیک خود مشاهده نماید و در صورت لزوم به آن پاسخ دهد.
bullet D Edit : از طریق این گزینه اطلاعات دریافت‌کننده را ویرایش می‌کنیم.
bullet E Delete : از طریق این گزینه اطلاعات دریافت‌کننده را حذف می‌کنیم.

 

تنظیمات:

 

در این قسمت میتوان مواردی از قبیل زمینه‌های همکاری، رشته‌های تحصیلی و سطوح تحصیلی را به فرم استخدام اضافه نمود.

 

استخدام 4

bullet Aزمینه‌های همکاری : در این قسمت می‌توان فهرست زمینه‌های همکاری تعریف‌شده را مشاهده، حذف یا ویرایش نمود. 
bullet B افزودن زمینه جدید : در این قسمت میتوان زمینه همکاری جدیدی به لیست اضافه نمود.
bullet C رشته‌های تحصیلی موردنیاز: در این قسمت می‌توان فهرست رشته‌های تحصیلی تعریف‌شده را مشاهده، حذف یا ویرایش نمود.
bullet D افزودن رشته‌های تحصیلی موردنیاز : در این قسمت میتوان رشته تحصیلی جدیدی به لیست اضافه نمود.
bullet E سطوح تحصیلی موردنیاز : در این قسمت می‌توان فهرست سطوح تحصیلی تعریف‌شده را مشاهده، حذف یا ویرایش نمود.
bullet F افزودن سطوح تحصیلی موردنیاز : در این قسمت میتوان سطوح تحصیلی جدیدی به لیست اضافه نمود.

 

چگونگی نمایش درخواست همکاری در سایت:

 

بعد از انجام تنظیمات فرم استخدام، برای نمایش آن در سایت باید از کادر پویا استفاده نماییم، به همین دلیل در ماژول مدیریت محتوا (CMS) ، گزینه مدیریت صفحات را باز کرده و مراحل زیر را انجام می‌دهیم:

 

استخدام 5

bullet A صفحه‌ای را که قبلا ساخته شده و می‌خواهیم فرم درخواست همکاری را در آن نمایش دهیم، انتخاب می‌کنیم.
bullet B در بخش مدیریت کادرهای صفحه از طریق آیکن  مدیریت محتوا 21، کادر پویا اضافه می‌کنیم.
bullet C در کادر پویا انواع انتخابها برای نمایش ماژولهای مختلف وجود دارد. چون می‌خواهیم درخواست همکاری را در صفحه نمایش دهیم باید از لیست نمایش آن، فرم استخدام را انتخاب نماییم.

 

استخدام 6

bullet Aانتخاب کادر پویا: عنوان کادر پویایی که برای نمایش درخواست همکاری انتخاب کردیم را نشان می‌دهد.
bullet B محل نمایش: محل قرارگیری هر کادر را در یک صفحه مشخص می‌کند. کادرها می‌توانند در هر قسمتی از سایت قرار بگیرند که با توجه به مسترپیج تعیین شده برای صفحه، میتوان محل نمایش کادر را مشخص کرد. بعنوان مثال کادری را میتوان در وسط صفحه،سمت راست یا سمت چپ صفحه قرار داد.
bullet C عنوان: عنوانی را برای کادر وارد می‌کنیم که در بالای کادر قابل نمایش باشد.
bullet D اولویت: در هر صفحه کادرهای زیادی ممکن است قرار داده شود.با توجه به محل نمایش کادرها باید اولویتشان را نیز مشخص کرد تا هر کادری در محل خاص خودش قرار گیرد.اگر اولویت را مشخص نکنیم کادرهایی که محل نمایش یکسان با اولویت یکسان داشته باشند،در یک سطر قرار می‌گیرند و باعث برهم‌ریختن صفحه می‌شوند.
bullet E عرض کادر: اگر بخواهیم چند کادر را با محل نمایش یکسان و اولویت یکسان در کنارهم قرار دهیم،مقدار دلخواهی را برای عرض هر کادر درنظر می‌گیریم.
bullet F ارتفاع کادر: اگر بخواهیم چند کادر را با محل نمایش یکسان و اولویت یکسان در کنارهم قرار دهیم،مقدار یکسانی را برای ارتفاع هر کادر درنظر می‌گیریم که دو کادر هم‌اندازه باشند.
bullet G نمایش عنوان در کادر: اگر بخواهیم عنوانی را که برای کادر وارد کردیم در سایت قابل نمایش باشد، این گزینه را تیک می‌زنیم.
bullet H استفاده از قالب: برای هر سایتی با توجه به طراحی گرافیک آن سایت قالبهای آماده‌ای وجود دارد که میتوان از آن برای تغییر قالب کادرها استفاده کرد.
bullet I پارامترها: در بخش متغیرهای عمومی، تنظیمات مربوط به چگونگی نمایش فرم استخدام را مشخص می‌کنیم.
bullet J ذخیره: از طریق این گزینه، تنظیمات کادر پویای فرم استخدام را ذخیره می‌کنیم.

 

نمایش کادر در سایت:

 

پس از قراردادن کادر پویا، در صفحه سایت که کادر را گذاشته‌ایم Refresh می‌کنیم یا کلید F5 را فشار می‌دهیم تا تغییرات و چگونگی نمایش کادر را مشاهده نماییم.

 

استخدام 7

آخرین بروزرسانی
۲ مرداد ۱۳۹۳ 
تعداد کلیک
۴,۸۰۱

ارسال نظر


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید